publicinformation

وبلاگ اطلاعات عمومی

publicinformation

وبلاگ اطلاعات عمومی

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تا چند سال پیش پرده های زبرا نه تنها در بازار ایران، بلکه حتی در بازارهای کانادا و آمریکا نیز ناشناخته بودند. پرده زبرا از کره جنوبی وارد اروپا و آمریکا شد و به این ترتیب در سراسر جهان گسترش یافت تا حدی که امروز همه درباره خرید و قیمت پرده زبرا سوالاتی می پرسند. از آنجایی که بیشتر افراد درباره مدل پرده زبرا اطلاعات کمی دارند، ما قصد داریم در این مطلب به طور کامل به معرفی این پرده، ویژگی ها، انواع و کاربرد آن بپردازیم.

 

مدل پرده زبرا چیست؟


پرده زبرا یک مدل پرده مدرن است. پرده های مدرن باید دو ویژگی اساسی و مهم را داشته باشند، یعنی باید از نظر مکانیزم عملکرد، از آخرین دستاوردهای فناوری استفاده کرده و نوین باشند و از نظر ظاهری نیز مطابق سلیقه جامعه امروزی باشند. مدل پرده زبرا از یک نوار افقی توری و یک نوار افقی پارچه ای دوخته شده که این نوارها به صورت یکی درمیان روی یکدیگر قرار گرفته اند، درست مانند لایه های پوست گورخر و به همین علت، به این مدل، زبرا می گویند.

 

پرده زبرا از چه موادی ساخته میشود؟


پارچه پرده زبرا معمولا از پلی استر و پارچه های مصنوعی دیگر ساخته شده و قطعات سخت افزاری کرکره ها از آهن، آلومینیوم و چوب ساخته می شود.

کاربردهای مدل پرده زبرا


پرده زبرا را می توان برای محیط های مختلف از پذیرایی گرفته تا ادارات و شرکت ها استفاده کرد. از آنجایی که مدل پرده زبرا انواع متنوعی دارد، شما میتوانید متناسب با محیطی که قصد نصب پرده را دارید، بهترین مدل را انتخاب کنید.

پرده زبرای پذیرایی


پرده پذیرایی مهم ترین پرده خانه است و باید روی انتخاب مدل و رنگ آن حساسیت زیادی به خرج دهیم. امروزه افراد زیادی دکوراسیون مدرن را به دکوراسیون سنتی ترجیح میدهند و همان طور که گفتیم، پرده زبرا یک مدل پرده مدرن است که به خوبی با دکوارسیون نوین ترکیب می شود. برای افزایش جذابیت و زیبایی دکور سالن پذیرایی، توصیه میکنیم که از مدل پرده زبرا طرح دار و سیلوئت استفاده کنید، اگر به دکوراسیون مینیمال علاقه دارید، پرده زبرا ساده نیز انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. سعی کنید که رنگ پرده زبرا را با رنگ مبل، کوسن، رنگ دیوار و فرش ها ست کنید.

ادامه مطلب

  • publicinformation public
  • ۰
  • ۰

به نقل از arga-mag.com پرده ها در گذشته نقش مهمی نداشتند و از آنها فقط برای و جلوگیری از خروج گرما و سرما و ورود آفتاب به خانه استفاده میشد اما حالا پرده پذیرایی، پرده اتاق خواب و پرده آشپزخانه به بخش مهمی از دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده اند. به مرور زمان افراد متوجه تاثیر زیادی که پرده  روی دکوراسیون فضا دارد، شدند و حالا یکی از مهم ترین سوالاتی که ذهن آنها را به خود مشغول میکند این است که ” چه پرده ای مناسب پذیرایی خانه من است؟ ”

 

سالن پذیرایی مهم ترین بخش هر خانه ای است زیرا نه تنها اعضای خانواده در اتاق نشیمن دور یکدیگر جمع می شوند و حتی وعده های غذایی را در آن صرف میکنند، بلکه مهمان ها هم به محض ورود در سالن پذیرایی می نشینند، بنابراین دکوراسیون سالن پذیرایی از دیگر فضاهای منزل بسیار مهم تر است. شاید در گذشته پرده پذیرایی فقط مکمل سایر اکسسوری ها بود اما امروزه به عنوان یکی از فاکتورهای کلیدی دکوراسیون اتاق نشیمن به حساب می آید. با گسترش دکوراسیون سبک مدرن، خرید و نصب پرده های سادهو شیک پذیرایی نیز بسیار رواج یافته است. اگر شما هم به دنبال خرید مدل پرده های ساده و شیک برای پذیرایی خود هستید، پیشنهاد میکنیم که تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

مدل پرده های ساده و شیک پذیرایی 2021

 

تغییر دکوراسیون با انتخاب مدل پرده های ساده پذیرایی

از قدیم الایام رسم بر این بوده که پرده پذیرایی را بسیار سنگین و مجلل انتخاب میکردند و هنوز هم درصدی از افراد این کار را میکنند اما سلیقه جامعه امروزی به سمت دکوراسیون مدرن میرود. دکوراسیون مدرن ۲ اصل مهم و اساسی دارد: سادگی و خلوت بودن فضا.

اگر به دنبال ایجاد دکوری مدرن و جدید در اتاق نشیمن خود هستید، می توانید اولین قدم خود را با انتخاب پرده های ساده و شیک پذیرایی برای رسیدن به این هدف بردارید. برخی از افراد تصور میکنند که مدل پرده های ساده هیچ تاثیر مثبتی روی طراحی داخلی پذیرایی نمی گذارند، اما این مسئله کاملا برعکس است، اگر مدل، طرح و رنگ پرده پذیرایی درست و متناسب با سایر وسایل سالن پذیرایی انتخاب شود، تغییر شگرفی در زیبایی اتاق خواهد داشت.

چند ایده خلاقانه برای تاثیرگذاری بیشتر پرده های ساده پذیرایی

  • مکمل کاغذ دیواری: اگر دیوارهای شما با کاغذ دیواری های طرح دار و شلوغ پوشیده شده، توصیه میکنیم که حتما از مدل پرده ساده برای پذیرایی خود استفاده کنید، زیرا اگر پرده پذیرایی هم طرح دار باشد، فضا بسیار شلوغ شده و پس از مدتی دکوراسیون برای شما خسته کننده خواهد شد.
  • ست کردن با رنگ دیوار: یکی از بهترین ایده های تغییر دکوراسیون این است که رنگ پرده پذیرایی را با رنگ دیوار یا کاغذ دیواری ست کنید. شما می توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود پرده را دقیقا هم رنگ با دیوار و یا اینکه چند درجه پر رنگ یا کم رنگ تر از آن خریداری کنید. با این روش می توانید با هزینه ای کم، چندین برابر به جلوه پرده ساده پذیرایی خود بیفزایید.
  • ست کردن رنگ پرده با مبلمان: از آنجایی که مبل جزء وسایل بزرگ پذیرایی است، جلوه زیادی دارند و ست کردن رنگ پرده باعث جلوه بیشتر پرده ساده خواهند شد. شما می توانید پرده ساده پذیرایی را با طرح و رنگ مبلمان خود ست کنید، به طوری که یا مبل یا پرده، ساده و دیگری طرح دار باشند. تفاوت طرح این دو نه تنها هارمونی زیبایی در پذیرایی به وجود می آورد بلکه باعث بزرگ نشان دادن متراژ اتاق نشیمن نیز می شود. از طرفی می توانید رنگ پرده ساده را با رنگ مبل و کوسن ها ست کنید.
  • ست کردن با فرش: معمولا ما ایرانیان دوست داریم که فرش هایی با طرح های شلوغ و گل دار روی کف خانه خود پهن کنیم. پرده های ساده و شیک پذیرایی، بهترین انتخاب برای ترکیب با فرش های طرح دار هستند. برای زیبایی و جذابیت بیشتر، می توانید رنگ پرده ساده را مطابق با بیشترین رنگی که در قرش به کارر فته است، انتخاب کنید.

بهترین مدل پرده های ساده و شبک پذیرایی

پرده های ساده حریر

پارچه حریر به دلیل جنس نازک و لطیفی که دارد، همیشه محبوب بوده و هرگز از مد نمی افتد. پرده های ساده حریر برای پذیرایی و اتاق خواب بسیار ایده ال هستند و در عین حال که ظاهر بسیار ساده ای دارند، بسیار شیک و زیبا نیز هستند. حریر تنوع رنگ بالایی داشته و می توان مطابق با رنگ سایر وسایل، بهترین رنگ را انتخاب کرد.

پرده کرکره ای

سال های زیادی است که کرکره ها به عنوان یک پوشش برای پنجره ها استفاده می شوند اما تا چند سال پیش از آنها فقط برای شرکت ها و ادارات استفاده میشد اما به مرور زمان با پیشرفت صنعت پرده سازی، مدل های متنوعی از پرده های کرکره ای وارد بازار شد و به این ترتیب آنها جای خود را به اتاق خواب و حتی پذیرایی نیز باز کردند. کرکره شید، رومن و شیدرول از بهترین ایده ها برای پرده های ساده و شیک پذیرایی میباشند.

پرده زبرا

مدل پردهای زبرا یک مدل پرده مدرن است که برای پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه بسیار مناسب میباشد. ظاهر و عملکرد پرده زبرا مشابه کرکره است اما طرح آن از لایه های افقی و موازی تور و پارچه تشکیل شده است. پرده زبرا به دلیل ویژگی هایی مانند ظاهر منحصر به فرد، حفاظت از حریم خصوصی، نصب آسان، ایجاد فضایی سایه و روشن، کنترل نور و تنوع در طرح و رنگ، به عنوان یکی از بهترین گزینه های پرده های ساده و شیک پذیرایی به شمار می رود.

پرده پانچ

یکی دیگر از انواع مدل پردهای ساده پذیرایی، پرده پانچ میباشد که این روزها غوغایی به پا کرده است. یکی از روش های بلند به نظر رسیدن سقف پذیرایی، استفاده از پرده هایی با طول بلند است که پرده پانچی، این ویژگی مهم را دارد. ارتفاع این پرده معمولا از سقف تا کف است و نحوه ایستادن آن بسیار شیک میباشد و به جلوه و شکوه سالن پذیرایی می افزاید. پرده پانچ معمولا ۸ حلقه دارد که میله پرده از داخل آنها عبور کرده و به همین خاطر این مدل پرده نصب بسیار آسانی دارد.

مدل پرده های ساده و شیک پذیرایی 2021

 

خرید پرده های ساده و شیک پذیرایی از سایت سبک مدرن

پرده های ساده یکی از بهترین انتخاب ها برای پرده پذیرایی میباشند زیرا در عین سادگی که دارند، بسیار زیبا و شیک هستند و در اغلب اوقات سالن پذیرایی را بزرگتر از اندازه واقعی آن نشان میدهند. کافیست با مدل های پرده ساده و روش هایی که در این مقاله معرفی کردیم، با هزینه ای مقرون به صرفه، دکوراسیون رویایی خود را در اتاق نشیمن پیاده سازی کنید. سایت سبک مدرن، بهترین وب سایت برای خرید انواع مدل پرده است. کافیست به آدرس (https://sabkemodern.com/) مراجعه کنید، قطعا از مشاهده مدل های پرده های ساده و شیک پذیرایی سبک مدرن و قیمت های ارزان آنها شگفت زده خواهید شد.

 

  • publicinformation public
  • ۰
  • ۰

 

با افزایش سن، ورود به دوران بلوغ و تغییر نیازها و علایق ما، سبک و سلیقه شخصی ما نیز تغییر می کند. کاملا طبیعی است که سلیقه یک دختر یا پسر نوجوان با سلیقه یک کودک یکسان نیست. تحقیقات روان شناسی اثبات کرده اند که دکوراسیون اتاق خواب تاثیر زیادی بر روی روحیه و نشاط و حتی درس خواندن کودکان و نوجوانان دارد، بنابراین برای بالا بردن انرژی و روحیه فرزندتان سعی کنید از بهترین وسایل استفاده نمایید. پرده اتاق خواب یکی از کلیدی ترین ابزارها برای تغییر دکوراسیون میباشد. از آنجایی که پنجره معمولا یکی از دیوارها را به طور کامل می پوشاند، پس پرده اتاق خواب جلوه زیادی پیدا میکند. 

معمولا والدین برای پیدا کردن پرده اتاق خواب مناسب فرزندشان با مشکلات و چالش های زیادی رو به رو میشوند، به همین خاطر در این مقاله تصمیم گرفته ایم که راهنمای خرید بهترین پرده اتاق خواب برای نوجوانان را به شما ارائه کنیم.

 

پرده برای اتاق خواب نوجوان

چگونه پرده برای اتاق خواب نوجوان پیدا کنیم؟

پرده اتاق خواب را طبق سلیقه خود را بسازید

نوجوانان دوست دارند نظرات خود را بیان کنند و سبک های جدید را کشف کنند، پس چرا به آنها اجازه نمی دهید خلاقیت خود را به شیوه ای دائمی نشان دهند؟ شما می توانید طرح و الگوی دلخواه نوجوان خود را روی پرده چاپ کنید. این عکس می تواند عکس افراد مشهور، فوتبالیست و هنرمند مورد علاقه یا حتی عکس خود فرزندتان باشد. بسیاری از نوجوانان دوست دارند که سلفی های خود یا تصویر آثار هنری خود را روی پرده چاپ کنند.

پرده های سیاه و سفید

والدین اغلب شکایت دارند که نوجوانان بیش از حد می خوابند، اما بسیاری از مطالعات نشان می دهند که نوجوانان در واقع خواب کافی ندارند. با رشد نوجوانان، بدن آنها دچار تغییرات سریع می شود به این معنی که خواب به اندازه کافی برای رشد سالم آنها حیاتی است. توصیه های NHS از والدین نوجوانان می خواهد که از داشتن محیط مناسب برای خواب فرزند نوجوان خود اطمینان حاصل کنند.

معمولا اتاق خواب تاریک، خنک، آرام، ایمن، یک اتاق خواب راحت و ایده آل است. برای اینکه اتاق خواب نوجوانان این ویژگی ها را داشته باشد، شاید بهتر است پرده های بلک اوت (blackout) یا پرده های ضخیم را خریداری کنید. پرده های ضخیم و بلک اوت با مسدود کردن 95% از نور خورشید، فضایی تاریک در اتاق به وجود می آورند. از آنجایی که معمولا پرده blackout از پارچه های ضخیم دوخته می شوند، عایق بندی مناسبی برای تابستان و زمستان در اتاق خواب به وجود می آورد، یعنی از هدر رفتن و خارج شدن گرما و سرما در فصول سرد و گرم جلوگیری میکند. 

 

پرده اتاق خواب نوجوان

پرده های چاپی کارتونی

یکی از رایج ترین ایده ها برای پرده اتاق خواب دخترانه و پسرانه، چاپ شخصیت های کارتونی و انیمیشنی مورد علاقه آنها بر روی پرده است. معمولا دختران از پرنسس های دیزنی مانند السا و راپونزل خوششان می آید و پسران شخصیت هایی مانند بن تن، پاندای کونگ فوکار و بچه رییس را دوست دارند.

پرده های ساده و شیک

پرده های ساده همیشه یک ایده بسیار عالی برای اتاق خواب دخترانه و پسرانه هستند. پرده های ساده هیچ محدودیت سنی ندارند و خیلی راحت با انواع دکوراسیون ها و وسایل اتاق خواب ست می شوند. مزیت دیگر پرده های ساده و شیک این است که هرگز از مد نمی افتند. 

خرید پرده اتاق خواب برای کودک و نوجوان از سایت سبک مدرن

برای اینکه بهترین پرده را برای فرزند نوجوان خود بخرید، باید انتخاب های بسیار گسترده ای هم داشته باشید. سایت سبک مدرن، انواع مختلف پرده های ساده، پرده پانچ طرح کودک و نوجوان و پرده های مدرن را دارد که با توجه به سلیقه فرزند و بودجه خود می توانید اقدام به خرید آنها کنید. 

  • publicinformation public
  • ۰
  • ۰

استانبول شهری است که همیشه با تاریخ، طبیعت، فرهنگ و سرگرمی های خود توجه ها را به خود جلب کرده است. این اولین شهری است که سرمایه گذاران خارجی برای خرید خانه در نظر می گیرند. بنابراین تعداد سرمایه گذاران خارجی در استانبول روز به روز در حال افزایش است. استانبول محل تمدن های بزرگ بود. زندگی در این شهر با محیطی متفاوت فوق العاده است.

چرا استانبول؟

سوال"چرا استانبول" پاسخ های زیادی دارد. در اینجا برخی از این پاسخ ها آمده است:

  • استانبول دارای زیبایی های تاریخی، طبیعی و فرهنگی بسیاری است.
  • ایاصوفیه، بازار بزرگ کاخ توپکاپی، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا، قلعه روملی، سیاه چال های یدیکوله، صومعه ایاصیا یورگی، برج دوشیزه، جنگل بلگراد، بسفر تنها تعدادی از آنها هستند.
  • از آنجا که استانبول گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، سرمایه گذاری شما سودآور است. اگر نمی خواهید زندگی کنید، اجاره یا فروش خانه خود آسان است.
  • استانبول مرکز زندگی با کیفیت، سرگرمی، خرید و فرهنگ است.
  • پروژه های زیادی برای حل مشکلات استانبول وجود دارد.
  • بیلیک دوزی و باشاکشهیر از جمله اولین انتخاب ها هستند

قبل از خرید خانه در استانبول مواردی وجود دارد که باید بدانید. Başakşehir و Beylükdüzü ولسوالی های برتر برای زندگی با کیفیت هستند. دسترسی به مرکز استانبول از باشاک شهیر آسان است. ساخته شده در پارک های بزرگ و سبز. یک شهرک برنامه ریزی شده در Beylükdüzü وجود دارد. این منطقه دارای سطح فرهنگی بالایی است.

خانه های دور از مشکلات شهر

بسیاری از پروژه های مسکونی نزدیک مرکز شهر اما به دور از شلوغی و شلوغی شهر وجود دارد. این یک زندگی راحت و سالم را به شما ارائه می دهد.

مکان مهم

موقعیت مکانی در شهر بزرگی مانند استانبول بسیار مهم است. مکان هایی را ترجیح دهید که تردد در آنها شلوغ نباشد و به شما استرس وارد نکند. نزدیک بودن به آموزش، بیمارستان و مراکز خرید بسیار مهم است.

  • publicinformation public
  • ۰
  • ۰

در قسمت اول این مجموعه وبلاگ دو قسمتی، ما برخی از مزایای استفاده از رنگ ها و قالب های گیاهی و سبک برای انتخاب کاغذ دیواری بعدی را مرور کردیم. طبیعت بر چندین حوزه اصلی زندگی ما تأثیر می گذارد، از رفاه ما تا سطح استرس و بیشتر، و تزریق آن در کاغذ دیواری و زیبایی داخلی شما راهی عالی برای آوردن برخی از مزایای آن به خانه است.

درالنین مارکت، ما خوشحالیم که طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ های کاغذ دیواری را ارائه می دهیم، از جمله الگوها و طرح های کاغذ دیواری گلدار که می توانید در راحتی خود مرور کنید. علاوه بر ارائه این گزینه های کاغذ دیواری، ما همچنین خوشحال می شویم به مشتریانی که به دنبال لوازم جانبی دیگر اتاق هستند تا با الگوهای کاغذ دیواری گلدار یا گیاه شناسی آنها مطابقت داشته باشد، کمک کنند. قسمت دوم از سری وبلاگ ما به برخی دیگر از تم ها و لوازم جانبی رنگی که باید با کاغذ دیواری گلدار همراه کنید، می پردازد.

 

کاغذ دیواری گلئار

قرمز و دیگر رنگهای پررنگ

در زمینه های طراحی مانند کاغذ دیواری صحبت های زیادی در مورد رنگ های مکمل خواهید شنید و رنگ اصلی مکمل سبز قرمز است. روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید از لوازم جانبی و رنگهای قرمز پررنگ در یک اتاق گل معین برای متمایز کردن آن استفاده کنید، از کوسن های صندلی و زیور آلات گرفته تا گزینه های کفپوش مانند فرش.

گزینه های دیگر در اینجا که انتخاب های عالی هستند شامل کاشت و پخش کننده است. برخی ترجیح می دهند برای گزینه های کفپوش مانند فرش از رنگ قرمز عمیق تری استفاده کنند، یا اگر نمی خواهید رنگ عمیقی داشته باشید، ممکن است سایه های فلزی گرم تری مانند برنز یا مس را در نظر بگیرید.

تک رنگ

برای دیگران، ساده نگه داشتن همه چیز نام بازی در یک اتاق با طرح گل است، به خصوص اگر خواسته اصلی در این اتاق آرامش و آرامش است. سایه های سفید و مشکی ساده به راحتی ترکیب می شوند و همیشه الگوهای گل را به خوبی در تضاد قرار می دهند.

بسیاری زیور آلات مختلف، از جمله زیور آلات هندسی را با این موضوع طراحی در نظر می گیرند. همچنین ممکن است به لوازم جانبی کاربردی مانند لامپ های سه پایه یا نگهدارنده های نور فکر کنید.

سایر محصولات طبیعی

سرانجام، شاید متداول ترین تلاش برای مقایسه اتاق با کاغذ دیواری گلدار، چندان تضادی نداشته باشد - این یک ادامه است. هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید تم طبیعی خود را در اینجا بیشتر پیش ببرید، از جمله استفاده از سایر محصولات طبیعی مانند چوب طبیعی، زیور آلات پوشیده از خزه مصنوعی یا لوازم جانبی مختلف سبز و سبز. برخی حتی مایل کامل را طی می کنند و گیاهان کاشتی را با گیاهان زنده در خود جای می دهند، بهتر است کل موضوع را به طور کامل به خانه بیاورید و طبیعت را در کل فضا حفظ کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی دسترسی به فضایی که در آن از کاغذ دیواری های گلدار یا گیاه شناسی استفاده می کنید، یا برای اطلاع از هر یک از گزینه های تخفیف کاغذ دیواری ما، امروز با کارکنان https://eleninmarket.com صحبت کنید.

  • publicinformation public
  • ۰
  • ۰

شما ترکیبی از رنگدانه و پلیمر اکریلیک داریدف که به شما امکان می دهد رنگ اکریلیک به سرعت خشک شود. به همین دلیل است که بسیاری از مردم این نوع رنگ آب را انتخاب می کنندف قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه است. بنابراینف اکنون می دانیم که رنگ اکریلیک سریع خشک می شودف اما آیا این رنگ ضد آب است؟

رنگ آکریلیک چیست؟

به نقل از https://superabzarpars.com

رنگ اکریلیک ساختمانی(Acrylic paint) رنگ دوستدار محیط زیست و بر پایه آب است که به دلیل عدم استفاده از مواد نفتی با طبیعت سازگار است. رنگ اکریلیک سابقه رنگ پلاستیک و رنگ روغن را ندارد، با این وجود به دلایل قابل توجهی از جمله اینکه در محیط داخلی و خارجی قابلیت استفاده است، بدون بو است و براحتی خشک می شود، توانست خیلی زود بخشی از بازار رنگ ساختمانی را به خود اختصاص دهد.

 

آیا رنگ اکریلیک ضد آب است؟

اگرچه ممکن است کمی در برابر آب مقاوم باشدف اما روکش ضد آب را ارائه نمی دهد. برای ضد آب بودنف یک سیلر روی رنگ اکریلیک اضافه کنید. همچنین ممکن است قبل از رنگ آمیزی نوع سطحی را که نقاشی می کنید برای نتایج بهتر آماده کنید.

آیا باران رنگ اکریلیک را پاک می کند؟ از آنجا که رنگ فقط کمی در برابر آب مقاوم است و ضد آب نیستف باران قطعاً آن را خراب می کند. اگر سطح را به هیچ وجه درمان نکرده اید و رنگ هنوز مرطوب استف باران می تواند رنگ اکریلیک را پاک کند. هنگامی که رنگ خشک می شودف کمی مقاوم در برابر آب است اما در نهایت شروع به لایه برداری یا پوسته پوسته شدن می کند.

 

رنگ آکریلیک

 

اصول رنگ اکریلیک

امولسیون پلیمری اکریلیک بر پایه آب باعث خشک شدن سریع رنگ اکریلیک می شود. آب تبخیر می شود و سپس اجازه می دهد رنگ خشک شود. اما رنگ اکریلیک از چه چیزی تشکیل شده است؟

رزین اکریلیک: همچنین به عنوان چسبنده شناخته می شودف این رنگدانه را جدا می کند و همان چیزی است که رنگدانه را پس از خشک شدن روی سطح نگه می دارد. در اصلف همه چیز را در کنار هم نگه می دارد.

رنگدانه: رنگ رنگ شما که به صورت پودر در می آید و به چیزی نیاز دارد که به کار خود کمک کند.

آب: آب یک پایه مایع برای چسب و رنگدانه ایجاد می کند.

ما قبلاً به این سوال پاسخ داده ایمف آیا رنگ اکریلیک هنگام خشک شدن ضد آب است؟ اما اگر قصد دارید کفش های خود را رنگ کنیدف چطور؟ همین اصل صدق می کندف شما باید کف کف را اضافه کرده و روی کفش ها براق کنید تا در برابر آب و هوا مقاوم باشد.

دلیل ضد آب بودن رنگ اکریلیک شما

آیا رنگ اکریلیک ضد آب استف اما خیر اما هنگامی که خشک شد در برابر آب مقاوم است؟ دلیل آن این است که رنگ اکریلیک بر پایه آب استف بنابراین می توان با افزودن آب به راحتی آن را نازک کرد. اگر مبلمانف قطعه هنری یا کفش شما را ضد آب نکنید ممکن است کاملاً خراب شود.

به دلیل متخلخل بودن رنگ اکریلیکف مواد به تدریج آب را جذب می کنند و در نهایتف رنگ ترک می خورد یا پوسته پوسته می شودف مورد شما آسیب می بیند.

هنگام استفاده از رنگ های اکریلیکف بوم خود را ضد آب کنید

شما انواع سایزهای بوم را دریافت می کنید و اکثر آنها در حال حاضر آماده هستند. با این حالف اگر بوم شما primed نشده استف می توانید از Gesso Primer استفاده کنید. بمالید و بگذارید خشک شود. سپس می توانید از رنگ اکریلیک برای ایجاد اثر هنری خود استفاده کنید.

سپس می توانید با اسپری کردن با یک محصول محافظ UV از هنر خود محافظت کنید. به عنوان مثالف می توانید از پوشش شفاف مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش Krylon استفاده کنیدف که از قطعه شما در برابر خراب شدن نور خورشید محافظت می کند. قبل از حرکت اجازه دهید خشک شود. برای محافظت از کل بومف می توانید چندین لایه پلی اورتان در فضای باز بمالید.

ضد آب رنگ اکریلیک روی شیشه

پس از رنگ آمیزی شیشهف اجازه دهید حداقل 24 ساعت خشک شود. سپس می توانید رنگ را با انجام موارد زیر تنظیم کنید:

شیشه رنگ شده خود را درون یک اجاق سرد قرار دهیدف سپس فر را تا 350 درجه فارنهایت (حدود 180 درجه سانتیگراد) روشن کنید. شیشه به آرامی گرم می شود و فر گرم می شودف این کار برای اطمینان از شکستن آن است. هنگامی که در دما قرار گرفتیدف یک تایمر را به مدت 30 دقیقه برای شیشه اکریلیک یا رنگ مینای دندان تنظیم کنید.

برای رنگ اکریلیک که با یک ماده براق مخلوط شده استف 45 دقیقه وقت بگذارید. به یاد داشته باشیدف باید دستورالعمل های روی برچسب محصول را جستجو کنید.

ضد آب رنگ اکریلیک روی فلزات

رنگ های اکریلیک به بهترین شکل به سطوح صاف می چسبندف بنابراین فلز یک سطح عالی برای رنگ آمیزی است. می توانید اقلام مختلفی مانند پایه چراغف دستگیره درف یا قاب عکس فلزی را رنگ آمیزی کنید.

ابزار مورد نیاز برای استفاده از لاک الکل

در مورد استفاده از لاکف هیچ ابزار خاصی توصیه نمی شود. با این حالف ممکن است متوجه شوید که یک قلم موی فوم هنگام استفاده از لاک بهتر عمل می کند. فوم برای جذب لاک بسیار عالی است و لاک را به طور یکنواخت استفاده می کند. مطمئن شوید که لاک را به طور مساوی نیز مالیده اید و سعی کنید مدت طولانی در یک منطقه خاص مکث نکنید.

  • publicinformation public